
WYSTARTUJ W BIZNESIE
– wspieranie przedsiębiorczości w powiecie kolbuszowskim i ropczycko-sędziszowskim
nr projektu RPPK.07.03.00-18-0075/19
Cel główny projektu
Celem głównym projektu jest rozwój przedsiębiorczości i aktywności zawodowej 90 osób (41K, 49M) niezatrudnionych, w tym 81 os. bezrobotnych i 9 biernych zawodowo w wieku powyżej 30 r.ż. zamieszkałych na terenie powiatu kolbuszowskiego i ropczycko-sędziszowskiego, zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą poprzez wsparcie szkoleniowe oraz finansowe i utworzenie przez te osoby min. 72 trwałych (min. 12 m-cy) nowych mikroprzedsiębiorstw w trakcie trwania projektu tj. od 02.2020 do 04.2022 r.
|
Warunki udziału
Projekt adresowany jest do osób spełniających łącznie następujące kryteria:
1) Zamieszkiwanie na terenie powiatu kolbuszowskiego lub ropczyzko-sędziszowskiego (wg Kodeksu Cywilnego)
2) Status osoby bezrobotnej lub biernej zawodowo
a) będącej w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy, tj.:
- osoba w wieku 50 lat i więcej,
- osoba długotrwale bezrobotna
- kobieta,
osoba z niepełnosprawnościami,
- osoba o niskich kwalifikacjach posiadająca wykształcenie na poziomie do ISCED 3 włącznie
b) bezrobotny mężczyzna w wieku powyżej 30 roku życia i poniżej 49 roku życia (nie będący w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy).
3) Wiek powyżej 30 roku życia (ukończone 30 lat).
4) Nie posiadanie zarejestrowanej działalności gospodarczej w okresie 12 miesięcy przed dniem przystąpienia do projektu (dotyczy rownież działalności zawieszonej).
|
Formy wsparcia w projekcie
Szkolenie z zakresu rejestrowania i prowadzenia działalności gospodarczej (32 godziny).
Stawka jednostkowa na samozatrudnienie w wysokości:
23 050,00 zł/os.
Finansowe wsparcie pomostowe w wysokości:
2 250,00 zł/m-c przez 12 miesięcy.
|
Przyjmowanie dokumentów
ul. Jana Pawła II 8
36 – 100 Kolbuszowa
od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00
Beneficjent:
Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego „NIL” ul. Jana Pawła II 8 36 – 100 Kolbuszowa
Okres realizacji projektu: 01.02.2020–30.04.2022
Liczba Uczestników Projektu: 90 osób
|
W szczególności preferowani będą:
- rodzice/opiekunowie prawni posiadający min. 3 dzieci do 18 roku życia,
- rolnicy oraz członkowie ich rodzin,
- osoby zamieszkałe na terenie wiejskim,
- osoby z niepełnosprawnościami,
- kobiety,
- osoby o niskich kwalifikacjach do ISCED 3 włącznie,
- osoby długotrwale bezrobotne,
- osoby powyżej 50 roku życia.
Do projektu zapraszamy zarówno kobiety, mężczyzn, jak i osoby z niepełnosprawnościami.
Zapewniamy pełny dostęp do projektu dla osób z niepełnosprawnościami.
Uczestnikami projektu mogą być osoby, które zamierzają rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej na terenie województwa podkarpackiego.
Dla osób dojeżdżających na szkolenia zapewniony zostanie zwrot kosztów dojazdu, a podczas szkolenia posiłek oraz materiały szkoleniowe.
29.12.2020 r.
REKRUTACJA DO PROJEKTU
(III EDYCJA)
Szanowni Państwo!
Informujemy, iż w dniach od 07.01.2021 do 21 01.2021 r. mają Państwo możliwość składania Dokumentów rekrutacyjnych do projektu.
Dokumenty można składać:
1. Osobiście w Biurze Projektu w Kolbuszowej.
2. Za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub kurierem.
UWAGA!
W związku ze zmianą Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójnośco na lata 2014-2020 do każdego zgłoszenia wymagamy zaświadczenia z ZUS, a w przypadku rolników zaświadczenia z KRUS oraz PUP.
Informację o wymaganych załącznikach do Formularza Rekrutacyjnego znajdą Państwo w Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w projekcie.
WZÓR WNIOSKU O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA Z ZUS - US-7
29.12.2020
KONSULTACJE INDYWIDUALNE
Ze względu na zaistniałą sytuację epidemiologiczną w Polsce związaną z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 i tym samym zwiększone ryzyko jego przenoszenia, a przede wszystkim w trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne, Stowarzyszenie "NIL" powzięło decyzję o zmianie grupowych spotkań informacyjnych na konsultacje indywidualne.
W celu umówienia się na konsultację indywidualną proszę dzwonić pod nr tel.: 17 2270 258 w. 24.
Konsultacja indywidualna jest możliwa tylko i wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się z Koorynatorem d/s merytorycznych
Miejsce konsultacji |
Data konsultacji |
Zakres godzinowy konsultacji |
Osoba przeprowadzająca konsultację |
Biuro Projektu: siedziba Stowarzyszenia "NIL", ul. Jana Pawła II 8, 36-100 Kolbuszowa
|
14.01.2021 r. |
8:30 - 15:30 |
Alina Jamróz - Ligęza |
Punkt rekrutacyjny:
Siedziba Stowarzyszenia Porozumienie Samorządowe, ul. Fabryczna 6B, 39-120 Sędziszów Małopolski
|
-- |
-- |
Alina Jamróz - Ligęza |
Dokumenty dotyczące rozliczenia wsparcia finansowego i pomostowego - I EDYCJA
W celu rozliczenia wsparcia pomstowego niezbędne jest przedłożenie zestawienia, które znajdą Państwo poniżej.
Termin rozliczenia: 12.10.2020 - 11.01.2021
Kwota do rozliczenia: 6750,00 zł NETTO
Dokumenty rozliczające wsparcie pomostowe:
1. Potwierdzenie zapłaty skladek ZUS (w dwóch egzemplarzach) - wydruk z konta firmowego.
2. Deklaracja DRA za każdy miesiąc (w dwóch egzemplarzach).
3. Faktury/rachunki wraz z potwierdzeniem zapłaty.
Dokumenty muszą zostać podpisane za zgodność z oryginałem.
Ostateczny termin złożenia zestawienia: 15.01.2021 r.
Zestawienie rozliczenia wsparcia pomostowego
Oświadczenie o dokonaniu zakupów zgodnie z biznesplanem
Oświadczenie do zakupu rzeczy używanych
Oświadczenie do zakupu środka transportu
TERMIN SKŁADANIA BIZNESPLANÓW DLA UCZESTNIKÓW/UCZESTNICZEK II EDYCJI PROJEKTU
Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego "NIL" informuje o rozpoczęciu przyjmowania Wniosków o przyznanie wsparcia finansowego i pomostowego wraz z biznesplanem i wymaganymi załącznikami dla II grupy Uczestników/Uczestniczek Projektu „Wystartuj w biznesie - wspieranie przedsiebiorczości w powiecie kolbuszowskim i ropczycko - sędziszowskim" realizowanego w ramach działania 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości, Priorytet VII Regionalny rynek pracy, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Nieprzekraczalny termin złożenia biznesplanu:
08 styczeń 2021 r. (do godz. 15:00)
Wszystkie dokumenty składane są w dwóch egzemplarzach, w kopertach oznaczonych imieniem i nazwiskiem Uczestnika Projektu i dokładnymi danymi adresowymi.
Uczestnik Projektu składa:
1. Wersję papierową wniosku o przyznanie wsparcia finansowego i pomostowego opatrzoną podpisami Uczestnika projektu oraz parafkami na każdej ze stron,
2. Kopię dokumentów potwierdzających wykonanie usługi szkoleniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem (do odebrania w Biurze Projektu)
3. Wersję papierową biznesplanu wraz z załącznikami.
Wymagania formalne dotyczące przygotowania i składania biznesplanów:
1. Komplety dokumentów (wraz z wersją elektroniczną) muszą być trwale spięte (preferowany skoroszyt z perforacją).
2. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
3. Wszystkie pola biznesplanu powinny być wypełnione.
4. Podpisy mogą być składane tylko niebieskim tuszem.
5. Dokumenty powinny być wypełnione elektronicznie (nie odręcznie).
6. Dokumenty muszą być parafowane na każdej stronie oraz czytelnie podpisane w miejscach do tego wyznaczonych.
7. Do biznesplanu powinny być dołączone wszystkie załączniki wymienione na końcu biznesplanu.
8. Dokumenty, w tym biznesplan muszą być wypełnione w języku polskim.
W celu ułatwienia wypełnienia Formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis poniżej znajdą Państwo wzór.
Formularz_informacji_przy_ubieganiu_sie_o_pomoc_de_minimis_WZÓR
10.12.2020
Szanowni Państwo,
Szkolenie z zakresu Rejestracji i prowadzenia działaności gospodarczej jest obowiązkowe dla każdego Uczestnika Projektu.
Ze względu na zaistniałą sytuację epidemiologiczną w Polsce związaną z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 i tym samym zwiększone ryzyko jego przenoszenia, a przede wszystkim w trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne Uczestników Projektu szkolenie będzie prowadzone w ostrym reżimie sanitarnym.
Ze względu na obecnie obowiązujące wytyczne nie będzie dostępny bufet kawowy, ani tradycyjny posiłek. Posiłek będzie wydawany po zakończeniu szkolenia w formie dania na wynos.
Termin szkolenia: 15,16,17,18 grudzień 2020 r.
Godzina szkolenia (od - do): 09:00 - 15:30
Miejsce szkolenia: Fundacja Na Rzecz Kultury Fizycznej I Sportu w Kolbuszowej, ul. Wolska 2, 36-100 Kolbuszowa (stadion w Kolbuszowej, sala konferencyjna)
Zwracamy się z prośbą, aby na szkolenie przychodziły tylko i wyłącznie osoby ZDROWE bez żadnych objawów chorobowych.
Prosimy o zabranie maseczek lub przyłbic ochronnych oraz o dezynfekcję rąk przed wejściem na salę.
HARMONOGRAM SZKOLENIA - do pobrania
TUTAJ
SZCZEGÓŁOWY HARMONOGRAM WSPARCIA - do pobrania
TUTAJ
UWAGA!!
Biznesplany będą przyjmowane w terminie: 21.12.2020 - 08.01.2021 r.
Do składania biznesplanów będą uprawnione osoby, które pozystywnie zakończą szkolenie z zakresu Rejestracji i prowadzenia działaności gospodarczej.
2020-12-03
Wyniki naboru w ramach II edycji
W związku z zakończeniem rekrutacji do II edycji projektu pn. „WYSTARTUJ W BIZNESIE - wspieranie przedsiębiorczości w powiecie kolbuszowskim i ropczycko-sędziszowskim” Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego „NIL” przedstawia ostateczne wyniki naboru.
1. Lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie
LISTY PODSTAWOWE
A) Bezrobotne/bierne zawodowo osoby będące w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy:
Lp. |
Numer identyfikacyjny formularza (NIF)
|
Suma zdobytych punktów
|
1 |
61/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
70 |
2 |
39/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
68 |
3 |
45/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
68 |
4 |
37/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
67 |
5 |
53/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
66 |
6 |
3/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
65 |
7 |
35/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
65 |
8 |
48/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
63 |
9 |
13/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
62 |
10 |
24/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
62 |
11 |
25/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
62 |
12 |
33/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
62 |
13 |
29/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
62 |
14 |
58/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
62 |
15 |
21/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
61 |
16 |
42/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
61 |
17 |
19/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
61 |
18 |
62/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
61 |
19 |
41/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
61 |
20 |
1/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
61 |
21 |
30/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
61 |
22 |
44/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
61 |
23 |
63/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
61 |
24 |
47/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
60 |
25 |
17/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
60 |
26 |
40/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
60 |
27 |
46/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
60 |
B) Bezrobotni mężyczyźni w wieku 30-49 lat nie będący w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy:
Lp. |
Numer identyfikacyjny formularza (NIF)
|
Suma zdobytych punktów
|
1 |
15/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
71 |
2 |
32/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
65 |
3 |
49/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
65 |
2. Lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie, które ze względu na liczbę uzyskanych punktów znajdują się na liście rezerwowej
LISTY REZERWOWE
A) Bezrobotne/bierne zawodowo osoby będące w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy:
Lp. |
Numer identyfikacyjny formularza (NIF) |
Suma zdobytych punktów |
1 |
34/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
59 |
2 |
26/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
58 |
3 |
36/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
57 |
4 |
22/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
57 |
5 |
27/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
57 |
6 |
23/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
57 |
7 |
60/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
57 |
8 |
11/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
57 |
9 |
43/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
57 |
10 |
9/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
57 |
11 |
52/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
56 |
12 |
16/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
56 |
13 |
10/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
56 |
14 |
18/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
54 |
15 |
31/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
51 |
16 |
56/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
51 |
B) Bezrobotni mężyczyźni w wieku 30-49 lat nie będący w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy:
Lp. |
Numer identyfikacyjny formularza (NIF)
|
Suma zdobytych punktów
|
1 |
7/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
56 |
3. Lista osób nie zakwalifikowanych do udziału w projekcie, które nie uzyskały min. 50% ogólnej sumy punktów:
Lp. |
Numer identyfikacyjny formularza (NIF)
|
Suma zdobytych punktów
|
1 |
14/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
48 |
2 |
59/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
48 |
3 |
2/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
47 |
4 |
6/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
46 |
5 |
12/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
46 |
6 |
38/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
46 |
7 |
54/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
44 |
8 |
57/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
44 |
9 |
8/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
42 |
10 |
5/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
39 |
Informujemy, iż z osobami zakwalifikowanymi do projektu będziemy kontaktować się telefoniczne w przyszłym tygodniu w celu potwierdzenia udziału w projekcie.
Wyniki oceny merytorycznej - II edycja
Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego „NIL” uprzejmie informuje, iż dokonano oceny merytorycznej Formularzy rekrutacyjnych do udziału w projekcie „Wystartuj w biznesie - wspieranie przedsiębiorczości w powiecie kolbuszowskim i ropczycko-sędziszowskim”.
Formularze rekrutacyjne, które na etapie oceny merytorycznej otrzymały rekomendację do II etapu rekrutacji, tj. rozmowy z Doradcą Zawodowym.
A) Bezrobotne/bierne zawodowo osoby będące w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy:
Numer identyfikacyjny formularza (NIF) |
1/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
22/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
42/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
2/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
23/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
43/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
3/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
24/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
44/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
5/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
25/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
45/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
6/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
26/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
46/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
8/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
27/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
47/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
9/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
29/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
48/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
10/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
30/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
52/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
11/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
31/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
53/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
12/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
33/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
54/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
13/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
34/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
56/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
14/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
35/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
57/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
16/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
36/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
58/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
17/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
37/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
59/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
18/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
38/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
60/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
19/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
39/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
61/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
|
40/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
62/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
21/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
41/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
63/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
B) Bezrobotni mężyczyźni w wieku 30-49 lat nie będący w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy:
Numer identyfikacyjny formularza (NIF): |
7/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
15/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
32/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
49/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
06.11.2020
Wyniki oceny formalnej - II edycja
Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego „NIL” uprzejmie informuje, iż w dniach 26.10 - 06.11.2020 r. dokonano oceny formalnej Formularzy rekrutacyjnych do udziału w projekcie „Wystartuj w biznesie - wspieranie przedsiębiorczości w powiecie kolbuszowskim i ropczycko-sędziszowskim” (wraz z wymaganymi uzupełnieniami).
Formularze rekrutacyjne, które na etapie oceny formalnej otrzymały rekomendację do oceny merytorycznej:
A) Bezrobotne/bierne zawodowo osoby będące w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy:
Numer identyfikacyjny formularza (NIF) |
1/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
22/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
42/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
2/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
23/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
43/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
3/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
24/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
44/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
5/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
25/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
45/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
6/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
26/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
46/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
8/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
27/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
47/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
9/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
29/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
48/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
10/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
30/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
52/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
11/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
31/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
53/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
12/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
33/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
54/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
13/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
34/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
56/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
14/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
35/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
57/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
16/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
36/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
58/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
17/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
37/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
59/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
18/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
38/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
60/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
19/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
39/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
61/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
19/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
40/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
62/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
21/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
41/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
63/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
B) Bezrobotni mężyczyźni w wieku 30-49 lat nie będący w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy:
Numer identyfikacyjny formularza (NIF): |
7/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
15/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
32/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
49/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
Formularze rekrutacyjne, które na etapie oceny formalnej nie otrzymały rekomendacji do oceny merytorycznej (rezygnacja z udziału w projekcie lub niespełnienie kryteriów w projekcie):
Numer identyfikacyjny formularza (NIF): |
4/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
20/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
28/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
50/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
51/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
55/RPOWP/7.3/FR/2020/II |
Formularze rekrutacyjne, które przeszły pozytywnie ocenę formalną zostaną poddane ocenie merytorycznej.
Jednocześnie informujemy, iż wszystkie osoby, które przeszły pozytywnie ocenę formalną zostały zakwalifikowane do II etapu rekrutacji, tj. rozmowy z Doradcą Zawodowym.
Zwarcamy się z prośbą, aby na spotkania przychodziły tylko i wyłącznie osoby ZDROWE bez żadnych objawów chorobowych.
Prosimy o zabranie maseczek ochronnych oraz o dezynfekcię rąk przed wejściem na salę.
02.11.2020
SZCZEGÓŁOWY HARMONOGRAM UDZIELANIA WSPARCIA
DORADZTWO ZAWODOWE NA ETAPIE REKRUTACJI
Harmonogram wsparcia
07.10.2020
KONSULTACJE INDYWIDUALNE
Ze względu na zaistniałą sytuację epidemiologiczną w Polsce związaną z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 i tym samym zwiększone ryzyko jego przenoszenia, a przede wszystkim w trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne, Stowarzyszenie "NIL" powzięło decyzję o zmianie grupowych spotkań informacyjnych na konsultacje indywidualne.
W celu umówienia się na konsultację indywidualną proszę dzwonić pod nr tel.: 17 2270 258 w. 24.
Konsultacja indywidualna jest możliwa tylko i wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się z Koorynatorem d/s merytorycznych
Miejsce konsultacji |
Data konsultacji |
Zakres godzinowy konsultacji |
Osoba przeprowadzająca konsultację |
Biuro Projektu: siedziba Stowarzyszenia "NIL", ul. Jana Pawła II 8, 36-100 Kolbuszowa
|
12.10.2020 r. |
8:30 - 15:30 |
Alina Jamróz - Ligęza |
Punkt rekrutacyjny:
Siedziba Stowarzyszenia Porozumienie Samorządowe, ul. Fabryczna 6B, 39-120 Sędziszów Małopolski
|
13.10.2020 r. |
8:30 - 15:00 |
Alina Jamróz - Ligęza |
02.10.2020
OSTATECZNA LISTA RANKINGOWA BIZNESPLANÓW REKOMENDOWANYCH DO DOFINANSOWANIA -
I EDYCJA
W związku z zakończeniem prac Komisji Oceny Wniosków w dniu 01.10.2020 r. Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego "NIL" publikuje "Ostateczną listę biznesplanów rekomendowanych do dofinansowania" złożonych w ramach I naboru wniosków w projekcie pn. "WYSTARTUJ W BIZNESIE - wspieranie przedsiębiorczości w powiecie kolbuszowskim i ropczycko-sędziszowskim" realizowanym w ramach Działania 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości Priorytet VII Regionalny rynek pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
OSTATECZNA LISTA RANKINGOWA BIZNESPLANÓW REKOMENDOWANYCH DO DOFINANSOWANIA
LISTA REZERWOWA
Jednocześnie informujemy, iż spotkanie informacyjne dla osób z listy podstawowej odbędzie się w dniu 05.10.2020 r. o godz. 13.00 (I gr) oraz 14.30 (II gr) w siedzibie Stowarzyszenia "NIL".
Informujemy również, iż w przypadku nie podpisania umowy o dofinansowanie przez osobę z listy podstawowej zapraszane do podpisania umowy będą kolejno osoby z listy rezerwowej.
Zmiany w Regulaminie przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz Umowie dofinansowania podjęcia działalności gospodarczej
Stowarzyszenieni Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego "NIL" informuje, iż na podstronie projektu zamieszczony został zaktualizowany Regulamin przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz Umowa dofinasowania podjęcia działalności gospodarczej, gdzie:
1. w Regulaminie przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości usunięto zapisy:
a) § 3 pkt. 22 b) dokonania zakupów towarów lub usług ze środków przyznanyh na rozwój przedsiębiorczości zgodnie z biznesplanem (z wyłączeniem możliwości zakupu ich od najbliższych członków rodziny),
b) § 9 pkt. 7 b) otrzymane środki zostaną wykorzystane niezgodnie z biznesplanem, w szczególności w sytuacji gdy zakupiono towary lub usługi nie ujęte w zestawieniu towarów lub usług przewidzianych do zakupienia, z zastrzeżeniem, że Uczestnik/Uczestniczka projektu może wystąpić do Beneficjenta z pisemnym wnioskiem o zmianę biznesplanu, w szczególności w zakresie zestawienia towarów lub usług przewidywanych do zakupienia, ich parametrów technicznych i/lub jakościowych oraz wartości jednostkowych. Beneficjent maksymalnie w ciągu 10 dni od otrzymania wniosku Uczestnika/Uczestniczki projektu informuje pisemnie o decyzji dotyczącej zatwierdzenia lub odrzucenia wnioskowanych zmian,
c) § 3 pkt. 15 W terminie 30 dni od dnia zakończenia wydatkowania wsparcia finansowego (stawki jednostkowej na samozatrudnienie) Uczestnik/Uczestniczka projektu przedstawi Beneficjentowi oświadczenie o dokonaniu zakupów towarów lub usług zgodnie z biznesplanem.
2. w Umowie dofinasowania podjęcia działalności gospodarczej usunięto zapisy:
a) § 1 pkt. 5 Uczestnik Projektu przyjmuje środki finansowe i zobowiązuje się do ich wykorzystania zgodnie z Biznesplanem będącym załącznikiem do Wniosku o przyznanie wsparcia finansowego i pomostowego Uczestnika/Uczestniczki Projektu nr …………………………., stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Umowy
b). § 4 pkt. 1 Uczestnik Projektu zobowiązuje się realizować inwestycję będącą przedmiotem Biznesplanu z najwyższym stopniem staranności, w sposób zapewniający uzyskanie jak najlepszych wyników oraz zgodnie z postanowieniami niniejszej Umowy., w tym dokonywać zakupów towarów lub usług ze środków przyznanych na rozwój przedsiębiorczości zgodnie z biznesplanem (z wyłączeniem możliwości ich zakupu od najbliższych członków rodziny).
c) § 4 pkt. 5 b) dokonania zakupów towarów i usług ze środków przyznanych na rozwój przedsiębiorczości zgodnie z biznesplanem (z wyłączeniem możliwości zakupu ich od najbliższych członków rodziny),
d) § 4 pkt. 5 d) otrzymane środki zostaną wykorzystane niezgodnie z biznesplanem, w szczególności w sytuacji gdy zakupiono towary lub usługi nie ujęte w zestawieniu towarów lub usług przewidzianych do zakupienia, z zastrzeżeniem, że Uczestnik projektu może wystąpić do beneficjenta z pisemnym wnioskiem o zmianę biznesplanu, w szczególności w zakresie zestawienia towarów lub usług przewidywanych do zakupienia, ich parametrów technicznych i/lub jakościowych oraz wartości jednostkowych. Beneficjent w ciągu 15 dni od otrzymania wniosku uczestnika projektu informuje go pisemnie o decyzji dotyczącej zatwierdzenia lub odrzucenia wnioskowanych zmian,
e) § 7 pkt. 2 a)
otrzymane środki wykorzysta niezgodnie z biznesplanem, w szczególności w sytuacji, gdy zakupiono towary lub usługi nie ujęte w zestawieniu towarów lub usług przewidzianych do zakupienia (z zastrzeżeniem możliwości zmiany biznesplanu, o której mowa w Umowie).
ZmienionyRegulamin przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości orazUmowa dofinasowania podjęcia działalności gospodarczejobowiązują od dnia publikacji na stronie internetowej projektu.
24.09.2020
REKRUTACJA DO PROJEKTU
(II EDYCJA)
Szanowni Państwo!
Informujemy, iż w dniach od 5 października do 19 października 2020 r.
Dokumenty można składać:
1. Osobiście w Biurze Projektu w Kolbuszowej.
2. Za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub kurierem.
Zapraszamy do zapoznania się z Dokumentacją projektową zamieszczoną poniżej.
17.09.2020 r.
WSTĘPNA LISTA RANKINGOWA BIZNESPLANÓW REKOMENDOWANYCH DO DOFINANSOWANIA -
I EDYCJA
W związku z zakończeniem prac Komisji Oceny Wniosków w dniu 15.09.2020 r. powołanej przez Zarząd Stowarzyszenia Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego "NIL" przedstawiamy "Wstępną listę biznesplanów rekomendowanych do dofinansowania" złożonych w ramach naboru ogłoszonego w ramach I edycji projektu "WYSTARTUJ W BIZNESIE - wspieranie przedsiębiorczości w powiecie kolbuszowskim i ropczycko-sędziszowskim” realizowanego w ramach działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości, Priorytet VII Regionalny rynek pracy, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
LISTA REZERWOWA
Szczegółową ocenę biznesplanu każdy Uczestnik/Uczestniczka Projektu otrzyma listownie.
Zgodnie z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości Wniosek o ponowne rozpatrzenie biznesplanu (Załącznik nr 8 do Regulaminu) musi zostać złożony w formie pisemnej nie później niż do 3 dni roboczych licząc od dnia następnego po powiadomieniu Uczestnika Projektu o możliwości wniesienia odwołania od oceny (otrzymania pisma wraz z oceną). Wniosek ten powinien zawierać: nazwę uczestnika, adres, tytuł i numer projektu, punkty karty oceny z którymi nie zgadza się Uczestnik wraz z uzasadnieniem.
11.09.2020 r.
Wyniki oceny formalnej Wniosków o przyznanie wsparcia finansowego i pomostowego - I edycja
Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego „NIL” uprzejmie informuje, iż w dniach 03-10.09.2020 r. dokonano oceny formalnej Wniosków o przyznanie wsparcia finansowego i pomostowego wraz z biznesplanami.
Poniżej publikujemy listę Wniosków, które otrzymały rekomendację do oceny merytorycznej na Komisji Oceny Wniosków w dniu 15.09.2020 r.
1/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
11/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
21/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
2/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
12/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
22/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
3/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
13/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
23/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
4/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
14/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
24/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
5/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
15/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
25/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
6/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
16/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
26/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
7/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
17/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
27/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
8/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
18/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
28/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
9/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
19/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
29/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
10/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
20/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
30/RPOWP/7.3/WOPWFiP/2020/I |
Termin składania biznesplanów został wydłużony do dnia:
1 wrzesień 2020 r. (do godz. 15:00)
TERMIN SKŁADANIA BIZNESPLANÓW DLA UCZESTNIKÓW/UCZESTNICZEK I EDYCJI PROJEKTU
Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego "NIL" informuje o rozpoczęciu przyjmowania Wniosków o przyznanie wsparcia finansowego i pomostowego wraz z biznesplanem i wymaganymi załącznikami dla I grupy Uczestników/Uczestniczek Projektu „Wystartuj w biznesie - wspieranie przedsiebiorczości w powiecie kolbuszowskim i ropczycko - sędziszowskim" realizowanego w ramach działania 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości, Priorytet VII Regionalny rynek pracy, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Nieprzekraczalny termin złożenia biznesplanu:
31 sierpień 2020 r. (do godz. 15:00)
Wszystkie dokumenty składane są w dwóch egzemplarzach, w kopertach oznaczonych imieniem i nazwiskiem Uczestnika Projektu i dokładnymi danymi adresowymi.
Uczestnik Projektu składa:
1. Wersję papierową wniosku o przyznanie wsparcia finansowego i pomostowego opatrzoną podpisami Uczestnika projektu oraz parafkami na każdej ze stron,
2. Kopię dokumentów potwierdzających wykonanie usługi szkoleniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem (do odebrania w Biurze Projektu)
3. Wersję papierową biznesplanu wraz z załącznikami.
Wymagania formalne dotyczące przygotowania i składania biznesplanów:
1. Komplety dokumentów (wraz z wersją elektroniczną) muszą być trwale spięte (preferowany skoroszyt z perforacją).
2. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
3. Wszystkie pola biznesplanu powinny być wypełnione.
4. Podpisy mogą być składane tylko niebieskim tuszem.
5. Dokumenty powinny być wypełnione elektronicznie (nie odręcznie).
6. Dokumenty muszą być parafowane na każdej stronie oraz czytelnie podpisane w miejscach do tego wyznaczonych.
7. Do biznesplanu powinny być dołączone wszystkie załączniki wymienione na końcu biznesplanu.
8. Dokumenty, w tym biznesplan muszą być wypełnione w języku polskim.
W celu ułatwienia wypełnienia Formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis poniżej znajdą Państwo wzór.
Formularz_informacji_przy_ubieganiu_sie_o_pomoc_de_minimis_WZÓR
2020-08-10
HARMONOGRAM DZIAŁAŃ W RAMACH I EDYCJI PROJEKTU:
SZCZEGÓŁOWY HARMONORAM UDZIELANIA WSPARCIA
HARMONOGRAM DZIAŁAŃ NA MIESIĄC SIERPIEŃ I WRZESIEŃ
2020-08-10
Szanowni Państwo,
Informujemy, iż ze względu na zaistniałą sytuację epidemiologiczną w Polsce związaną z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 i tym samym zwiększone ryzyko jego przenoszenia, a przede wszystkim w trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne Uczestników Projektu, Stowarzyszenie "NIL" powzięło decyzję o podziale uczestników szkolenia z zakresu Rejestracji i prowadzenia działalności gospodarczej na 2 grupy szkoleniowe.
I GRUPA |
II GRUPA |
Termin szkolenia: 12,13,14,17 sierpień Godzina szkolenia (od - do): 08:00 - 14:25
Miejsce szkolenia: siedziba Stowarzyszenia "NIL"
ul. Jana Pawła II 8, 36-100 Kolbuszowa
|
Termin szkolenia: 12,13,14,17 sierpień Godzina szkolenia (od - do): 14:45 - 21:10
Miejsce szkolenia: siedziba Stowarzyszenia "NIL"
ul. Jana Pawła II 8, 36-100 Kolbuszowa
|
24/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
39/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
54/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
38/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
56/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
26/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
21/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
47/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
48/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
55/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
29/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
5/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
69/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
66/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
31/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
74/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
34/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
40/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
1/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
70/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
64/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
32/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
2/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
60/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
72/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
35/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
37/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
18/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
14/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
65/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
2020-07-31
Wyniki naboru w ramach I edycji
W związku z zakończeniem naboru do I edycji projektu pn. „WYSTARTUJ W BIZNESIE - wspieranie przedsiębiorczości w powiecie kolbuszowskim i ropczycko-sędziszowskim” Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego „NIL” przedstawia ostateczne wyniki naboru.
1. Lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie
LISTY PODSTAWOWE
A) Bezrobotne/bierne zawodowo osoby będące w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy:
Lp. |
Numer identyfikacyjny formularza (NIF)
|
Suma zdobytych punktów
|
1 |
38/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
70 |
2 |
21/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
68 |
3 |
26/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
66 |
4 |
47/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
64 |
5 |
48/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
62,5 |
6 |
29/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
62 |
7 |
55/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
61 |
8 |
39/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
61 |
9 |
5/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
60 |
10 |
43/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
60 |
11 |
34/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
60 |
12 |
40/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
59,5 |
13 |
56/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
59,5 |
14 |
24/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
58 |
15 |
60/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
58 |
16 |
54/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
58 |
17 |
70/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
58 |
18 |
69/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
58 |
19 |
2/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
58 |
20 |
31/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
58 |
21 |
1/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
57,5 |
22 |
35/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
57 |
23 |
27/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
57 |
24 |
72/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
57 |
25 |
18/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
57 |
B) Bezrobotni mężyczyźni w wieku 30-49 lat nie będący w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy:
Lp. |
Numer identyfikacyjny formularza (NIF)
|
Suma zdobytych punktów
|
1 |
64/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
69 |
2 |
3/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
64 |
3 |
65/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
59 |
4 |
32/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
58 |
5 |
14/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
57 |
2. Lista rankingowa osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie, które ze względu na liczbę uzyskanych punktów znajdują się na liście rezerwowej
LISTY REZERWOWE
A) Bezrobotne/bierne zawodowo osoby będące w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy:
Lp. |
Numer identyfikacyjny formularza (NIF) |
Suma zdobytych punktów |
1 |
46/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
56 |
2 |
37/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
55,5 |
3 |
74/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
54,5 |
4 |
42/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
54 |
5 |
46/A/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
54 |
6 |
10/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
54 |
7 |
57/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
54 |
8 |
49/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
54 |
9 |
63/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
54 |
10 |
76/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
54 |
11 |
8/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
53 |
12 |
25/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
53 |
13 |
59/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
53 |
14 |
6/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
53 |
15 |
9/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
53 |
16 |
19/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
53 |
17 |
17/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
53 |
18 |
50/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
52 |
19 |
33/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
52 |
20 |
73/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
52 |
21 |
44/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
52 |
22 |
53/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
51 |
23 |
11/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
50 |
B) Bezrobotni mężyczyźni w wieku 30-49 lat nie będący w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy:
Lp. |
Numer identyfikacyjny formularza (NIF)
|
Suma zdobytych punktów
|
1 |
66/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
55 |
2 |
71/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
50 |
3. Lista rankingowa osób nie zakwalifikowanych do udziału w projekcie, które nie uzyskały min. 50% ogólnej sumy punktów:
Lp. |
Numer identyfikacyjny formularza (NIF)
|
Suma zdobytych punktów
|
1 |
15/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
47 |
2 |
52/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
46 |
3 |
41/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
43 |
4. Lista osób, ktore zrezygnowały z udziału w projekcie:
Lp. |
Numer identyfikacyjny formularza (NIF)
|
Suma zdobytych punktów
|
1 |
16/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
-- |
2 |
45/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
-- |
Informujemy, iż z osobami zakwalifikowanymi do projektu będziemy kontaktować się telefoniczne w przyszłym tygodniu w celu potwierdzenia udziału w projekcie.
Terminy rozmów z Doradcą Zawodowym (etap rekrutacji) - I edycja
Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego „NIL” uprzejmie informuje, iż rozmowy z Doradcą Zawodowym odbędą się w dniach:
07 lipiec - 10 osób
08 lipiec - 10 osób
10 lipiec - 10 osób
14 lipiec - 10 osób
16 lipiec - 10 osób
17 lipiec - 10 osób
2020-07-02
Wyniki oceny merytorycznej - I edycja
Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego „NIL” uprzejmie informuje, iż dokonano oceny merytorycznej Formularzy rekrutacyjnych do udziału w projekcie „Wystartuj w biznesie - wspieranie przedsiębiorczości w powiecie kolbuszowskim i ropczycko-sędziszowskim”.
Formularze rekrutacyjne, które na etapie oceny merytorycznej otrzymały rekomendację do II etapu rekrutacji, tj. rozmowy z Doradcą Zawodowym.
A) Bezrobotne/bierne zawodowo osoby będące w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy:
|
Numer identyfikacyjny formularza (NIF): |
|
1/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
33/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
54/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
2/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
34/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
55/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
5/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
35/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
56/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
6/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
37/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
57/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
8/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
38/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
59/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
9/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
39/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
60/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
10/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
40/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
63/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
11/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
41/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
69/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
15/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
42/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
70/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
16/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
43/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
72/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
17/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
44/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
73/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
18/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
45/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
74/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
19/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
46/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
76/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
21/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
46/A/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
|
24/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
47/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
|
25/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
48/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
|
26/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
49/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
|
27/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
50/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
|
29/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
52/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
|
31/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
53/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
|
B) Bezrobotni mężyczyźni w wieku 30-49 lat nie będący w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy:
Numer identyfikacyjny formularza (NIF): |
3/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
14/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
32/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
64/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
65/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
66/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
71/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
Formularze rekrutacyjne, które na etapie oceny merytorycznej nie otrzymały rekomendacji do II etapu rekrutacji, tj. rozmowy z Doradcą Zawodowym.
Numer identyfikacyjny formularza (NIF): |
4/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
7/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
12/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
13/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
20/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
22/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
23/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
28/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
30/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
36/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
51/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
58/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
61/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
62/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
67/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
68/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
75/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
2020-06-26
Wyniki oceny formalnej - I edycja
Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego „NIL” uprzejmie informuje, iż w dniach 18 - 26.06.2020 r. dokonano oceny formalnej Formularzy rekrutacyjnych do udziału w projekcie „Wystartuj w biznesie - wspieranie przedsiębiorczości w powiecie kolbuszowskim i ropczycko-sędziszowskim”.
Formularze rekrutacyjne, które na etapie oceny formalnej otrzymały rekomendację do oceny merytorycznej:
A) Bezrobotne/bierne zawodowo osoby będące w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy:
Numer identyfikacyjny formularza (NIF) |
1/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
21/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
40/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
57/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
2/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
22/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
41/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
58/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
4/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
23/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
42/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
59/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
5/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
24/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
43/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
60/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
6/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
25/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
44/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
61/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
7/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
26/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
45/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
62/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
8/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
27/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
46/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
63/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
9/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
28/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
46/A/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
67/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
10/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
29/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
47/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
68/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
11/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
30/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
48/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
69/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
12/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
31/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
49/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
70/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
13/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
33/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
50/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
72/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
15/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
34/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
51/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
73/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
16/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
35/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
52/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
74/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
17/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
36/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
53/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
75/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
18/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
37/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
54/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
76/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
19/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
38/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
55/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
|
20/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
39/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
56/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
|
B) Bezrobotni mężyczyźni w wieku 30-49 lat nie będący w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy:
Numer identyfikacyjny formularza (NIF): |
3/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
14/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
32/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
64/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
65/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
66/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
71/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
Formularze rekrutacyjne, które na etapie oceny formalnej nie otrzymały rekomendacji do oceny merytorycznej:
Numer identyfikacyjny formularza (NIF): |
77/RPOWP/7.3/FR/2020/I |
Formularze rekrutacyjne, które przeszły pozytywnie ocenę formalną zostaną poddane ocenie merytorycznej.
Do II etapu rekrutacji, tj. rozmowy z Doradcą Zawodowym zostanie zakwalifikowanych 60 osób, które otrzymały najwyższy wynik z oceny merytorycznej.
Lista osób, które zostały zakwalifikowane do rozmowy z Doradcą Zawodowym zostanie opublikowana na podstronie projektu.
2020-05-25
KONSULTACJE INDYWIDUALNE
Ze względu na zaistniałą sytuację epidemiologiczną w Polsce związaną z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 i tym samym zwiększone ryzyko jego przenoszenia, a przede wszystkim w trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne, Stowarzyszenie "NIL" powzięło decyzję o zmianie grupowych spotkań informacyjnych na konsultacje indywidualne.
W celu umówienia się na konsultację indywidualną proszę dzwonić pod nr tel.: 17 2270 258 w. 24.
Konsultacja indywidualna jest możliwa tylko i wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się z Koorynatorem d/s merytorycznych
Miejsce konsultacji |
Data konsultacji |
Zakres godzinowy konsultacji |
Osoba przeprowadzająca konsultację |
Biuro Projektu: siedziba Stowarzyszenia "NIL", ul. Jana Pawła II 8, 36-100 Kolbuszowa |
04.06.2020 r. |
8:30 - 15:30 |
Alina Jamróz - Ligęza |
Siedziba Stowarzyszenia Porozumienie Samorządowe, ul. Fabryczna 6B, 39-120 Sędziszów Małopolski
(I piętro)
|
05.06.2020 r. |
8:30 - 15:00 |
Alina Jamróz - Ligęza |
REKRUTACJA DO PROJEKTU
(I EDYCJA)
Szanowni Państwo!
Informujemy, iż w dniach od 02 czerwca do 16 czerwca br. będziemy przyjmować Dokumenty rekrutacyjne.
Dokumenty można składać:
1. Osobiście w Biurze Projektu w Kolbuszowej.
2. Za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub kurierem.
Zapraszamy do zapoznania się z Dokumentacją projektową zamieszczoną poniżej.
Kadra projektu:
Kierownik Projektu - Jacek Sitko
Koordynator d/s merytorycznych i monitoringu - Alina Jamróz - Ligęza
Obsługa finansowa projektu - Anna Szymanek - Kostrząb
Obsługa prawna projektu - adwokat Barbara Rybicka
Dane kontaktowe:
Tel.: 17 2270 258; E-mail: nil@kolbuszowa.pl
Ogłoszenie w języku migowym- PJM
U D Z I A Ł W P R O J E K C I E J E S T B E Z P Ł A T N Y !!!
Projekt jest realizowany w ramach osi priorytetowej VII Regionalny rynek pracy, Działanie 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dofinansowanie projektu z UE: 3 565 622,84 zł
www.mapadotacji.gov.pl
HARMONOGRAM DZIAŁAŃ W RAMACH PROJEKTU
„WYSTARTUJ W BIZNESIE – wspieranie przedsiębiorczości w powiecie kolbuszowskim i ropczycko - sędziszowskim”
Lp. |
Nazwa działania |
I EDYCJA |
II EDYCJA |
III EDYCJA
|
Miejsce realizacji działań |
1. |
Przyjmowanie Formularzy rekrutacyjnych |
02.06.2020 - 16.06.2020 |
Październik 2020 |
Styczeń 2021
|
Biuro Projektu, Kolbuszowa, ul. Jana Pawła II 8 |
2. |
Rozmowy z Doradcą Zawodowym |
Lipiec 2020 |
Październik/Listopad 2020
|
Styczeń/Luty 2021 |
siedziba Stowarzyszenia "NIL", Kolbuszowa, ul. Jana Pawła II 8 |
3. |
Podpisanie umów na udział w projekcie |
Lipiec 2020
|
Listopad 2020
|
Luty 2021 |
siedziba Stowarzyszenia "NIL", Kolbuszowa, ul. Jana Pawła II 8 |
4. |
Szkolenie z zakresu Rejestracji i prowadzenia działalności gospodarczej |
Lipiec/Sierpień 2020 |
Grudzień 2020 |
Luty 2021 |
siedziba Stowarzyszenia "NIL", Kolbuszowa, ul. Jana Pawła II 8 |
6. |
Składanie biznesplanów |
Sierpień 2020 |
Listopad 2020 |
Luty/Marzec
2021
|
siedziba Stowarzyszenia "NIL", Kolbuszowa, ul. Jana Pawła II 8 |
7. |
Ocena KOW |
Wrzesień 2020 |
Listopad 2020 |
Luty 2021 |
siedziba Stowarzyszenia "NIL", Kolbuszowa, ul. Jana Pawła II 8 |
8. |
Rejestracja działalności gospodarczej/Podpisanie umów |
Wrzesień 2020 |
Grudzień 2020 |
Marzec 2021 |
wg miejsca zamieszkania Uczestnika Projektu |
9. |
Monitoring prowadzenia działalności gospodarczej |
09.2020
-
08.2021
|
12.2020
-
11.2021
|
03.2021
-
02.2022
|
kontrola na miejscu
www.ceidg.gov.pl; ZUS
|
Materiały graficzne
Plakat